woensdag 28 juli 2010

Dag 2 : Wal*mart en relaxen


We zijn rond 23:00 naar bed gegaan, we werden ineens overmand door vermoeidheid. We hebben  er gretig  aan toegegeven en voor ik mijn kussen raakte was ik in dromenland…

Vanmorgen werd  ik om 5:00 uur wakker, en ben even naar het toilet gegaan, kon daarna niet meer de slaap vatten. Mandy kon ook niet meer slapen, dus zijn we om 5:30 maar uit bed gegaan. We hadden natuurlijk helemaal niks in huis dus zijn we heel zachtjes naar de Walmart gegaan om even wat ontbijt en drinken te halen. Even snel erin en weer eruit, vers gebakken Cuban Sandwich Rolls  bread, baked ham en Chicken Breast als beleg. Toen we terug kwamen was Jasper ook net wakker, en met vers gebakken broodjes en koffie begon de dag ondanks de early start heel relaxed. We hebben wel weer gebruik gemaakt van het zwembad in de ochtend. Ook de tub was heerlijk, ik hoop dat we dit optimale  gevoel de hele vakantie hebben. Wat is het geweldig!!

In de kookpot

Ook Jasper heeft het erg naar zijn zin:

Jasper 
We hebben nog even met een balletje gegooid kortom we hebben ons lekker vermaakt. Werkelijk alles is in de villa aanwezig luchtbedjes, allerlei balletjes , opduik dingetjes, opblaas luchtbedjes..  enz.


Omdat we naar de Walmart gaan, wil ik wat spullen in het kluisje doen, maar helaas die zit dicht, dus ik kan mijn eigen code niet aan de kluis toekennen, de vorige huurder heeft hem dicht gedaan.  Zijn code weet ik niet, ben geen Jomanda, dus mail ik naar Randy.  Niet dat hij Jomanda-achtige gaven heeft maar hij kan het wel oplossen … denk ik.

Randy mailt direct terug, ik mag de reset sleutel wel lenen, “als” ik haast heb.
Ik kan er ook op wachten maar hij weet niet precies wanneer….er iemand komt in de middag. Ik wil het wel geregeld hebben, en rij even naar de Tuscan Hills poort waar Randy’s kantoor zit. Ik krijg de sleutel, en een gebruiksaanwijzing mee. Met de sleutel kan ik hem openen en resetten met een knopje aan de binnenkant, onze eigen code bedenken  1234 … en klaar is kees… Snel doe ik de belangrijkste dingen in de kluis. Ik breng direct de sleutel terug, en daarna haal ik Mandy en Jasper op, om naar de Walmart toe te gaan.

Daar gaan we maar wat inslaan….Nou dit kost geen moeite hoor, we beginnen bij de dagelijkse verzorging en we zoeken onder andere de tandpasta … maar welke ???

Welke tandpasta ..

Jongens wat is het toch een feest om in de Wal*mart te mogen rond lopen, we vinden het altijd erg leuk. We blijven uiteindelijk wel dik twee uur in de winkel,  we hebben dan ook de wagen vol geladen met de bekende tasjes.
eerste dollars uitgegeven
We scoren nog een 7 dollar koelbox voor naar het strand, en … als we met de speedboot gaan varen Donderdag aanstaande bij St Pete Beach. We hebben wat medicijnen gescoord voor Mandy , tegen Migraine… ( excedrin migraine) deze helpen haar erg goed als ze er snel bij is.  We maken wat foto’s van de Villa en de auto.  Bij Alamo was er gisteren geen enkel probleem we waren ook snel aan de beurt, en  we mochten een Tahoe uitzoeken. Het wordt een blauwe..

Tahoe1

Het is een heerlijke auto, rijdt fenomenaal, en van binnen zit alles erop en aan.
Climate control , leren stoelen, gratis luchtbed vulling,  een van binnenuit verwarmbare trekhaak , het zit er allemaal op. Mijn TomTom op de luchtroosters geplaatst en hier kun je zien wat mijn plek is als we de auto gebruiken :

Tahoe van binnen  Niet verkeerd toch?

Tahoe2 
Dit is de achterkant van de Chevy, we boffen maar, en gelukkig waarderen we het. Geluk is niet zo gewoon, dat moet je koesteren, dankbaar voor zijn, en dat doen we. Op de achtergrond zie je onze gehuurde villa op Tuscan Hills.

Op het gevaar af dat het wel een erg foto blog wordt, plaats ik toch maar enkele foto’s van het huis.  De rest doe ik wel in een slide show voor wie het boeit.
Het zijn overigens wel leuke shows hoor die ik ga maken…

Zithoek Eethoek 1
Mandy Eethoek 2

Zo hebben jullie een beetje een indruk welke ontberingen wij moeten ondergaan, en waar wij ons doorheen moeten slaan. In de middag ééntonig weer lekker relaxen bij het zwembad. Life is good. Tegen 16:00 besluiten om naar de Florida Mall te rijden. Natuurlijk om een beetje te shoppen.

Florida mall

Jasper wil schoenen en een nieuwe pet, Mandy wil even kijken in de Apple store naar de iPad en iPhone 4. En niet onbelangrijk we willen ook nog avond eten.
We kleden ons om, want in je zwembroek staat zo raar, en rijden naar de Mall.
Parkeren is geen enkel probleem we staan zowat voor de ingang bij Footlocker.
En dus ook bij de Food Court, we besluiten om een Five Guys hamburger te nemen, en speciaal voor Linda ( (marilingoesusa ) en Teleton maken we foto’s van het eten,..

Five Guys

We nemen  de little Burger met de volgende toppings: Relish, Onion, lettuce, Pickle, Tomato en Mustard. … Hij was weer lekker. De patat was ook goed en de eerste volle dag genieten we al met volle teugen, De Florida Mall lijkt wel te ademen, de Sfeer is uitstekend, de verkopers willen graag, en niet onbelangrijk Jasper ook…Hij heeft een Pet gescoord, een horloge de G Schock van Casio en Schoenen van een merk die ik niet ken, ook een luchtje Paco Rabanne 1 Million. Zo lopen we we lekker shoppend door de Florida Mall en bij de Apple store wil Mandy de Ipad nog even vasthouden… ze koopt hem niet ;-)
my precious


Tenslotte bedankt voor de leuke reacties van Mandy , Jasper en mijzelf, want dat is wel erg leuk. Het was weer een heerlijke dag die ik nog zal samen vatten in foto story ondersteund met muziek.

Tot Morgen!

31 opmerkingen:

  1. Nou jullie hebben een heerlijke eerste dag achter de rug. Beetje zwemmen, beetje shoppen.
    Bedankt trouwens voor de code van de kluis. Vanmiddag reden we langs Tuscan Hills, misschien dat we morgen maar even langs jullie kluis moeten rijden. Wat extra dollars kan nooit kwaad. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben jullie ons getoeter gehoord vanmiddag??? Als we hadden geweten waar jullie huis zou staan, dan hadden we even een klein inbraakje gepleegd...;-)Ik zal maar snel die code veranderen...Je zit nl niet zo ver bij ons vandaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is afzien hoor, vroeg op, boodschappen doen, weer boodschappen doen, in die kleine, oncomfortabele auto stappen en dan weer terug naar die hut, dat is hard werken! Wish I was there! Geniet ervan, je hebt er zo lang naar uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf filmpje. De auto is ook helemaal niet verkeerd zeg! Lekker genieten zo de eerste dag. Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig huis hebben jullie en veel privacy bij het zwembad. Helemaal goed!! Wat heerlijk om al die foto's te zien, ben speciaal nieuwsgierig naar donderdag als jullie gaan bootje varen.
    Have fun!! Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een straf he om naar Florida op vakantie te gaan hahahaha, wat ziet het er gaaf uit allemaal
    bij mij begint het ook weer te kriebelen.
    Jullie nog een hele fijne tijd.
    grtjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe....een Tahoe met treeplankjes....oeoeoe. En oh, Idaho Patatten........Oh, oh, met die heerlijke romige Five Guys tomatensaus. Mmmmm en die hottub....mmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg,dat ziet er allemaal niet verkeerd uit!!
    wat een auto ook,gaaf hoor..

    Heerlijk he Florida zucht..... nog een paar nachtjes voor ons;)

    Nou geniet er maar weer lekker van!
    Groetjes,Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een bak !! je tomtom verzuipt hier op het dashbord ;)

    Een zalige dag achter de rug, eten, zwemmen en shoppen. Ik teken er direct voor.

    Geniet er verder nog van.

    Ps = je fotoverhaal is heel leuk gedaan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit het blog. Heb een fantastische tijd daar!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan die foto's met muziek. Echt helemaal in de stemming komen. En de vila ziet er top uit. Veel plezier weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gaaf filmpje veel plezier.Pa en ma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik maak me geen zorgen. Het optimale gevoel van vakantie is hier volop aanwezig, het filmpje spreekt boekdelen en de blogverhalen stralen het vakantieritme uit.

    Mijn enige tip is vasthouden dit gevoel!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte met jullie 'lijdensweg' ;-)
    Enne, wordt Mandy nou weer blond of ligt dat aan m'n ogen (of bril)?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke dag zo enne tekst is leuk maar foto's zijn natuurlijk helemaal leuk.veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In 1 woord WAUWWWW. Alles, jullie huis, auto en het mooie uitzicht op de bossen. Dankzij jullie ben ik weer in Florida. Geniet echt van je blog en keep up de photo's!!

    Tuscan Hills ligt toch aan de 27? Zit nu te denken van volgens mij zijn we er elke keer langsgereden en lag het niet zover van Westridge, maar kan me vergissen.

    Ga vooral zo door met relaxen!!

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er vertrouwd uit mooie villa zeg die gaan we onthouden. Die ipad is wel super leuk he ze hadden mij ook bijna over gehaald maar ben niet overstag gegaan we hebben net 2 nieuwe notebooks dus als we volgend jaar nog op vakantie willen moet ie nog ff wachten. Heel veel plezier nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lekker uitzicht hebben jullie uit de villa zeg! Mooie auto ook, goed geregeld!

    Veel plezier en hoewel ik niet elke dag reageer, lees ik wel gezellig elke dag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het ziet er echt geweldig uit. een schitterende auto, een mooi huis, heerlijk zwembad. nou jullie komen vast je tijd wel door daar. geniet er lekker van, maar dat moet zeker lukken. het is een geweldige mooie omgeving.
    ben trouwens al wel benieuwd naar jullie volgende verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo te zien hebben jullie niets te kort.
    Lag er nog wat bij de Florida mall. Ha ha!!
    Zitten zo nog even aan het zwembad voordat wij inpakken en naar
    Het vliegveld moeten.
    Geniet lekker van het weer en shop ze.
    Zal Als ik thuis Ben nog even een verslagje doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Rick,

    iPAD dus ( nog ) niet gekocht ?
    En wij vinden het ook heerlijk, zo lekker relaxen aan het zwembad. Alles mag, niets moet ( alleen af en toe eten )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vette auto, mooi huis, genieten!
    Leuk filmpje trouwens.
    Groet Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Veel plezier tijdens jullie vakantie. Ziet er prima uit zoals ik het lees.

    Groetjes Fred en Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk, wat brengen jullie ons lekker in de stemming! Vooral veel foto's blijven plaatsen hoor! Geniet er lekker van en ik houd jullie in de gaten ;o)

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Fiveguys gangers,

    Wat heerlijk om te genieten van jullie verhaal en wij hebben hier net het gevoel of we zo de walmart kunnen binnenstappen.
    Wat een SUPER auto, wilden we graag rijden maar was op dat moment niet beschikbaar maar waren ook zeer tevreden met "onze Chevy".
    Geen Ipad of misschien toch wel???
    Geweldig mooi huis, ziet er ook zeer netjes en verzorgd uit, zalig dat zwembad ook, zouden we zo aan kunnen wennen.
    Top die hamburger, het water loopt ons in de mond, dank voor de foto.
    Veel plezier nog en geniet ervan.

    Groetjes,

    Martin, Richard&Linda (marilin)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jullie dag 2 lijkt erg op onze dag 2.
    Vonden wij wel prettig na de reisdag.
    Wij vinden een "foto-blog" wel leuk hoor, spreekt veel meer.
    Hier heeft er iemand heel veel spijt dat hij de Ipad niet gekocht heeft...nu ook wel in Nederland te koop maar is in de USA toch wel goedekoper.
    Geniet er vanm d ekomende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk relaxed dagje, en wat een geweldig huis en auto hebben jullie gescoord...helemaal niet verkeerd!! Niets staat een fantastische vakantie in de weg, dus vooruit, genieten geblazen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige villa en je five guys burger roept alleen maar zoete herinneringen op.
    Bedenk of je je vrouw geen Ipad kunt kadeau doen: een big toy for a big girl!
    Blijf ons verrassen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuk filmpje, we wanen ons weer even in Fl.
    Veel plezier

    john en Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Rick,

    We hebben het er al over gehad, de Tahoe is echt reetesnel en lekker luxe, maar vraag me af of je het knopje om de pedalen (electrisch) te verstellen al gevonden hebt. (Hint : helemaal links op de onderste rij knoppies op de middenconsole naast de powerplug)

    Nu hopen dat wij over 7 weken ook weer een Tahoe hebben, anders willen wij ons desnoods als het niet anders kan wel 'behelpen' met een Navigator/Escalade ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Pfffff 't is niet goed voor ons hart en onze ogen om zo'n beelden te zien... aaaahhrrrghhhh... 'k wou dat we er wéér zaten :)
    Geniet ervan !
    Groetjes,


    Fam Verkoelen-Roeland

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy