donderdag 11 maart 2010

Een andere auto geboekt...

Ik had al een tijdje het idee weer een gave amerikaan te boeken..
Afgelopen zomer hadden we een Fullsize Suv geboekt bij Us rent a car we kregen een upgrade naar een Suburban, de foto hieronder is van onze Chevy in 2009.

De Suburban reed heerlijk en was een gave bak met veel overzicht.
Het begon dus steeds meer te kriebelen om weer zo'n grote bak te huren.
En ...omdat we weer een maand gaan heb je ook heel lang lol van zo,n grote bak. Jasper en ik hebben daar leuke gesprekken over gehad tijdens het eten. Ook hij vind dit wel gaaf.. Mandy vind het grote onzin, voor haar hoeft het niet, maar... snapt het wel, wij vinden dit leuk, toys for boys.

Ik heb daarom maar een week of wat geleden een mail naar USA Reisen gestuurd, of er wat mogelijk was met bijbetaling naar een Upgrade. Dit was wel mogelijk maar het prijsverschil werd wel groot met mijn andere offerte. Usa Reisen op de hoogte gebracht van dit prijsverschil, maar deze konden niet mee in deze deal, wel kon ik mijn geld terug gestort krijgen, jammer maar helaas dus. Ik heb hun aanbod om het geld terug te storten maar aangenomen, en heb weer met Car Hire Agency contact opgenomen over een deal. Ze hebben op dit moment een deal met een Tahoe, dit even onder de prijs van een Trailblazer, een soort free upgrade met National Car zo lijkt het.



Exclusief Email-coupon maar met 3% spin korting kwam ik even rond de £834.20 uit voor een tahoe voor 28 dgn. (Coupon is zo,n £26 en gaat er nog af) Uiteindelijk ging de boeking anders als bij Usa Reisen, Je stuurt je aanvraag in met je creditcard gegevens, en even later krijg je de bevestiging van een aanvraag. Je krijgt dan binnen 72 uur bericht of je offerte ook gehonoreerd wordt. Bij ons was dit al binnen 24 uur en werd het afgeschreven, een uur later had ik een voucher binnen met als ophaal desk Alamo op MCO, huh ik boek National ?. Dit nummer toets ik in met mijn achternaam op de Alamo site en ja hij was geboekt. Je krijgt met het nummer op je voucher en je achternaam deze melding:
This reservation was booked by a Tour Operator. Please contact your Tour Operator for more information.
Je weet dat het Voucher nummer dan al van Alamo is, en dus geen gedoe op MCO, ze kennen het nummer en mij dus, dat bleek na een telefoontje met Alamo, controle is geen wantrouwen.

Dit zijn onze boeking bijzonderheden:
Car group (or similar) [FFAR] CHEVROLET TAHOE 7 SEAT

Rental includes: COLLISION DAMAGE WAIVER, UNLIMITED MILEAGE, $1 MILLION USD LIABILITY COVER, SALES TAX, STATE TAX AND AIRPORT FEES.CFC $2.50 PER DAY PAYABLE LOCALLY AT MCO UPTO MAX $12.50 PLUS TAX

Additional Notes/Comments
Optional roadsafe may be offered locally, there is no obligation to accept this. A basic road side assistance is included in your prepaid voucher.




Wat dus wel vreemd is, ik boek via Car Hire bij National een Tahoe or Similar, en uiteindelijk moet ik alsnog bij de Alamo Desk in de rij. Want de order is gewoon bij Alamo geplaatst.. . Niet dat dit wat uitmaakt, we hebben dan vakantie.
Wellicht gaan we eerst naar boven op MCO, om wat te eten, en pas daarna de auto ophalen.

25 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige auto hebben jullie geboekt. Wij zijn tussentijds overgestapt van een chevrolet cobalt naar een chevrolet equinox. Maar jullie wagen is een stuk groter hoor.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Daphne , ik wil het voor ons wellicht te perfect, maar Jasper gaat nog maar één keer mee.
    Dus wil ik er iet bijzonders van maken....

    Een vakantie om gezamelijk op terug te kijken??.
    Hopelijk hebben we het er nog jaren over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rick en Mandy,

    Ja geniet er nog maar lekker van dat Jasper meegaat. Onze meiden zijn 23 jaar en gaan al vanafr hun 17e niet meer mee. Gelukkig hebben we nu straks ons weekendje Disney, waarbij we weer eens met z'n zessen zijn. Kijk we hebben het samen ook grandioos naar ons zin hoor, maar als gezinnetje op vakantie is ook wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat realiseer ik me maar al te goed.
    Van mij mag hij nog vele keren mee, maar ik moet ook reeel zijn. We gaan er echt wat van maken, daarbij is het echt een top gozer, dus zullen we het missen als hij niet meer mee wil.

    Het hoort erbij .... eerst nog één keer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Tahoe is een hele fijne auto, die hebben wij ook een keer op onze vakantie gehad. Leuk dat jullie met zijn allen nog een keer op vakantie gaan. Geniet er maar van! Jullie blog ziet er trouwens super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rick, Ik heb net jullie (leuke) log gelezen en las dat je het had over spin korting bij CarHire. Wat is dat voor korting? Die tahoe lijkt me wel geweldig om in te rijden hoor, wat een bak.

    Groet Michael.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Michael ,

    Boven op de webbalk van Carhire Agency.com zie je een spinning wheel, als daarop klikt kun je spinnen, doe dit tot je 3% krijgt.
    Dan klik je op de button home en zoek je de auto opnieuw en is er 3% extra van je prijs af. Dan zie ook nog "klik here to receive a discount" dan krijg je per mail nog een coupon deze coupon gaat hier dan ook nog van af.

    Je kan ook bellen, dit heeft MattRob gedaan, hij zal dit nog wel melden op zijn weblog als zijn hele deal rond is denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rick, die foute auto is ook wel een beetje jouw schuld. Het was jouw link die ik volgde hahaha. Maar, beetje vreemd, maar wel lekker.
    Ik ga die spinning wheel eens proberen.
    Groet Michael.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahhaaha, voor diegene die het niet meer snapt moet maar even op Michaels blog lezen welke "Foute" auto hij heeft uigezocht.
    Dat maakt veel duidelijk!!!
    Wel jammer dat ik hier dan de schuld van krijg....

    Veel succes met spinnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik merk geen verschil met spinnen. ook de vouchercode kan ik kennelijk nergens meer invullen, maar het bedrag van 325GBP blijft gelijk. Net als ik eerder wel met voucher kreeg. Ook de cookies al gedumpd, maar nee. GBP 325.
    Krijg jij dit bedrag ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aanvang 30 april 19.30 uur Orlando airport
    retour 15 mei 12.00 uur Orlando airport
    full size welke dan wordt geupgrade naar premium. Verhuurder is Budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klopt 325, per bank of 342 met creditcard is dan de prijs .Ik wil wel voor je mailen met Chris, wat hij voor je kan doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan natuurlijk zelf ook mailen, maar ken jij die man goed of zo? Zo ja dan maak ik graag gebruik van je netwerk hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal hem mailen, verwacht pas morgenmiddag antwoord retour. Zal vragen voor een offerte rondom de 300 pond. Klinkt fair.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks. Zo niet ook goed. Vind de prijs zowiezo al mooi tov usareisen.de waar ik normaal boek.
    Was eigenlijk alleen benieuwd waar de korting gebeleven was. Misschien zat ie er al in. Ga nu maar even een logje posten van de zojuist betaalde villa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is voor jullie misschien nog even geduld hebben maar dit wordt zeker weer beloond. De tips voor het eten hadden we inderdaad al op ons lijstje staan alleen vergeten op de weblog te vermelden. Wat betreft Five Guys, hierover hebben we al leuke filmpjes op YouTube bekeken en als Obama zijn hamburger daar besteld zal deze ons ook zeker smaken....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Rick,
    Ik was zelfs nog bezig met het blog toen ik jouw reactie al kreeg, hahaha. Ik had er wat verkeerde links (autoverhuurder) in staan en natuurlijk jijzelf.
    Foto's zal ik zeker plaatsen. Misschien krijg ik die V8 roffel ook wel op audio hahaha.
    Dat is voor mij ook Florida. Maar die geur en warmte als je uit de vliegtuigslurf komt....Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. "Misschien krijg ik die V8 roffel ook wel op audio hahaha."

    Ja dat zal geinig zijn, doe je dit met de camera.? M.K.J van Dijk - Partime Gangster... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, wij maken alle filmpjes met de camera. Deze dus ook. Laterzzzz.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elke avond een ander restaurant. Ja je hebt wat te kiezen in Florida. Weet je waar ik naar uit kijk?! Naar de Coconutschrimps van Crab a Jack (als ik het goed schrijf). Heerlijk. Gaat daar helemaal goed komen :D..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Meriam, welk restaurant is dat... en waar zit deze ? Ik vind het uit eten gaan,ook zo leuk in Florida. Grrr kan ook niet wachten lol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Rick,

    Ik heb daar gegeten in Naples. Maar ze zitten overal. Ook in Orlando, maar waar daar ben ik nog niet uit

    Crab Shack Kissimmee
    (17.9 miles)
    10 Blake Blvd.
    Celebration, FL 34747

    Crab Shack Orlando
    (5.8 miles)
    4601 South Semoran Blvd.
    Orlando, FL 32822



    Het heet trouwens Joe's Crab Shack. Dat ken je misschien wel. Als je googled dan zie je nog meer adressen. Maar In naples was het heerlijk. Dus wij gaan ze zeker opzoeken over 10 weken!!!

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja die naam ken ik wel, echter daar hebben wij nog nooit gegeten. Weer iets nieuws en dus leuk, deze bewaren we voor de Okt trip !

    Bedankt !!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy