zaterdag 17 april 2010

Eindelijk door de honderd dagen grens …..

Hehe eindelijk, we zijn de honderd-dagen grens gepasseerd. Het kruipt voorbij, maar vanaf nu is elke dag echt een dag richting onze zomervakantie.  Het gaat heel langzaam maar met het mooie weer hier, is het wachten uitstekend te doen. Er gaat na Teleton een hele groep naar Florida,dus… we hebben straks heel veel blogs te lezen. Dat wordt een uur eerder opstaan zeg... Wij kijken er echt naar uit, komen door de blogs heerlijk in de stemming en heel langzaam kruipen wij dan richting onze zomervakantie.

Als je al een tijdje blogs volgt, dan hebben we allemaal dezelfde lol. Iedereen geniet met volle teugen van de voorpret, dat begint met zoeken naar de beste ticketprijs in combinatie met vliegtijden. Dit jaar hadden wij niet echt de keus met Martin-Air voor die 569,- pp in de zomer, dit was gewoon snel beslissen.

Iedereen is wel bezig met een autohuren, en voor elke type auto is er zowat een ander adres waar je kan boeken. Iedereen is bezig met het zoeken naar een leuke villa, Condo, Town House etc etc. We zijn allemaal op zoek naar vliegticketsleuke dag bestedingen, dus ook parktickets houden we in de gaten, en op het juiste moment slaan we toe om te bestellen.

Allemaal  zijn we wel bezig met de restaurants in Florida, sommige zijn nieuw voor mij, zoals Hardees waar Stephan  heeft gegeten.  Het is zowiezo leuk te lezen waar iedereen eet, van Spare Ribs tot een lekkere steak.
Al dit eten in Florida is ook redelijk betaalbaar, en elke dag kun je naar een ander restaurant. We hebben er zelfs een hele lijst van gemaakt op het Florida Forum.

Wij allemaal hebben wat met de shoppingmalls, en vinden Pr1me, Premium,  en de Florida mall helemaal leuk.

Strand gekke Florida gangers bezoeken de prachtige stranden zoals Clearwater Beach , St pete Beach aan de Golfkust, en velen bezoeken ook Cocoa Beach en Daytona Beach. Je kan duiken bij de Key's, van Sea Screamer tot een speedboot huren, met dolfijnen zwemmen, alles kan eigenlijk in je Florida vakantie.

Welke vakantie is hier nu mee te vergelijken ?

Zeg dat maar eens tegen iemand die tegen jou zegt: gaan jullie al weer naar dat Florida, ‘die muis heb je nu toch wel gezien’. Florida is natuurlijk niet alleen Disney... Ik ben eruit... het is niet uit te leggen, ik probeer het niet meer, wel zo makkelijk. Maar wonderlijk is dit wel, je mag wel vaak naar Texel op vakantie schijnbaar.

Afgelopen weken waren weer druk en spannend , dit kwam door de voorbereidingen voor onze vakantie voor eind Oktober, ook hier moesten we beslissingen maken. Het blog vind je  hier  en ook hier weer de nodige voorpret. Deze voorpret is tussen Mandy en mijzef gesprek van de dag. We hebben het er wel heel vaak over, ik weet niet of dit bij iedereen is. Maar veel van die voorpret zie ik bij florida gangers terug, het moet ergens wel iets verslavends zijn. We hoeven hiervoor niet naar een florinek kliniek denk ik.

quick_queue Wat ik voor onze zomervakantie nog wil boeken zijn QuickQueue passen voor Bush Gardens voor de 12e Augustus. Jasper vind de achtbanen in Bush leuk en met deze passen kunnen we ze allemaal doen. Om te profiteren van de lage prijzen, van $14.95 tot $24.95 moet ik nog even wachten, dit kan pas over een paar maanden. Je kan nu al boeken voor $ 39,- das me net te gek.

Zo blijft de voorpret nog wel heel even duren, en zullen we dus plezier beleven aan al jullie blogs !!

12 opmerkingen:

  1. Leuke blog hebben jullie! En inderdaad de tijd kruipt voorbij.. het ergste is als je er bent gaat de tijd vliegensvlug. Maar ja zo te zien gaan jullie wel een paar geweldige weken tegemoet!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn een aantal dagen geleden ook de 100 dagen grens gepasseerd. En ja dat voelt goed.
    Je beschrijft het ook precies goed zoals mensen kunnen reageren over het feit dat je alweer naar Florida gaat. Weten zij veel !
    Ik snap het in ieder geval drommels goed.
    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus blijven we lekker genieten van "alles" wat Florida bied. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een reden om te gaan: In juli zijn er weer optredens van Chicago en The Doobie Brothers gepland in Universal......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb stiekem gelachen bij het lezen van deze blog. Omdat je de nagel op de kop sloeg ivm met onze voorbereidingen. Het was zeer leuk om te lezen.

    En bedankt voor de tip ivm de eetgelegenheden. Hier ben ik op het moment mee bezig en helpt me een serieuze stap vooruit.

    Groetjes
    Roberto&Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar, jullie verhaal! Ik heb me kostelijk vermaakt bij het lezen van jullie blog! Nog 99 dagen voorpret moet je maar denken! Voordat je het weet, zit je in Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankzij jullie ben ik trouwens op het idee gekomen om naar Kelly Park te gaan, zag er zo mooit uit!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou leuk hoor, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar dat lees ik wel weer op jullie blog.

    Nog even en het is de 15e Mei, en dan zitten jullie er gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo luitjes, leuk dat jullie zo enthousiast zijn en dat jullie elke ochtend de blogs lezen. Dan heb je inderdaad nog genoeg te lezen (dagtaak ;-))? de aankomende tijd met al die vertrekkende floridagangers. Ook al is het voor ons tegen die tijd voorbij, zullen wij jullie blog ook zeker op de voet volgen. Sterkte met aftellen en geniet van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hè dat het alweer gaat opschieten. Voor ons nog 56 dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag ,Paul, Gea en Roan het is voor jullie zomaar 4 juli, en dan .... is het zomaar 26 Juli, en dan heb ik een bigsmile lol. Maar eerst zijn jullie aan de beurt. Je mag wel weer eens wat op je blog doen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Paul, Gea en Roan, Ik kan op de één of andere manier geen reactie plaatsen op jullie weblog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy