zaterdag 27 februari 2010

Zien we wel dagen toegevoegd ..

Wij hebben het schema iets aangepast, zodat er wat meer dagen komen, waarin we wel zien wat we doen. Mall at Millenia en Festival Bay Mall kunnen makkelijk op één dag. En op Vrijdag 30 Juli keren we in de avond laat terug naar Tuscan Hills... zodat Zaterdag de 31e Juli een relax dag wordt, ander voordeel is, dat we al wakker worden in de villa. Springen we eerst in het zwembad ofzo en we zien wel, we slaan ons er wel doorheen.

Maandag 2 Augustus is nu ook een weet ik veel dag.
Zaterdag 7 Augustus, Zien we ook wel wat we doen..

Dinsdag de 10e Augustus gaan we dan Celebration en Downtown Disney overdag doen. In Downtown Disney kunnen we dan wat eten en daarna naar de avondshow van 21:00 Cirque Du Soleil ( La Nouba).

Woensdag 11 Augustus zien we ook wel...
Zondag 15 Augustus zien we wel
Dinsdag 17 Augustus zien we wel
Vrijdag 20 Augustus zien we ook wel weer ...
Zondag 22 Augustus zien we ook wel weer..

Zo blijven er zeven dagen over voor weet ik veel wat we gaan doen ??. Dat zien we dan wel weer, en anders hangen we bij ons zwembad. Mischien nog wat Malls ?? Eigenlijk zijn de eerste twee dagen 27 en 28 juli ook geen actieve dagen.
Zo komen we langzaam in de vakantie modus..

5 opmerkingen:

  1. Al dat relaxen geeft straks nog en hele drukte......!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ton, die dagen zullen wel weer ( Shoppen o.i.d) worden ingvuld voor iets. Mandy vind het shoppen daar zo leuk Prime1 en Premium outlet zijn haar favorieten dacht ik.

    Gek genoeg vind ik het in Orlando ook leuk mee te gaan en wat te zoeken, hier helemaal niet.

    Jullie gaan eerst, dus wellicht gap ik wat van jullie dag invulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sunshinestate,

    je ziet op mijn blog wel wat je met de overige dagen kunt doen, maar ik kan me goed voorstellen dat je niet de hele tijd op en neer gaat rijden. Ik heb jullie blogpagina bij mijn lijstje toegevoegd. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring straks.

    groet GJK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk !! Ik ga jullie zeker volgen. Ook omdat wij daar dezelfde periode zitten, is het leuk om te zien wat jullie beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij gaan jullie natuurlijk ook volgen, leuk dat jullie met allen in Clermont zitten. We moeten nog even 137 dagen doorbijten, maar ..voor dat we het weten vertekken we zelf naar orlando.

    Sprak ik me moed in .... lol

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy