maandag 25 januari 2010

Universal Tickets , Seaworld en Bushgardens tickets 2010

Met de Universal Tickets waren we op tijd een paar dagen later waren ze iets duurder geworden. Wij betaalden 99,- dollar per ticket eind December .



Deze zijn 7 dgn geldig, ik denk dat we beide parken maar één keer zullen bezoeken. Hoewel Jasper Islands Of Adventure wel heel gaaf vind. Als hij wil doen we dit park nog een keer ...


We besluiten ook maar meteen Seaworld , Bushgardens en Aquatica te boeken. Deze zijn 14 dgn geldig ... na eerste gebruik.Omdat we 4 wkn gaan kunnen we Universal en de andere tickets goed verdelen over die weken.



Deze parken doen we wellicht meer dan één keer.
Mandy vind het Dolfijnen voeren zo leuk in Seaworld .



En in Bushgardens vind Jasper het leuk vanwege de achtbanen .
Ik vind de dieren het leukst .
Een prachtfoto maakte ik in de glazen koepel bij de tijgers.
Ligt met zijn hoofd naar me te staren zo op 20cm van het glas .

Prachtige ervaring...



Mijn god wat heb ik er een zin in .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy