maandag 25 januari 2010

27-12-2009 - De wending ... eind December 2009

Het zou er niet meer van komen 2009 zou ons laatste keer zijn met ons drieen.Onze zoon Jasper wilde in 2010 met zijn vrienden op vakantie. Jammer want we hadden zo een leuke zomer vakantie gehad met zijn drieen. Maar snap het natuurlijk wel .

Zo gaat het denk ik ....
Toch gebeurde het onverwachte ....
Eind December stuit Mandy op Martin Air tickets voor 569,00 euro richting Orlando. Dat is toch wel erg weinig in Juli/Aug..een misdaad om dit voorbij te laten gaan.




Hmmmm we riepen Jasper naar beneden en vroegen wat hij ervan vond nog éénmaal met ons mee te gaan. Ja eigenlijk wel zei onze zoon,  lijkt me toch wel weer heel erg leuk. Voor ik het wist had ik de tickets geboekt en betaald.

Pffff ...... we GAAAAAAAN echt nog één keer als gezin .
Ik zal er extra van genieten ! We gaan de 26e Juli naar Orlando en landen 24 Augustus rond het middag uur op Schiphol.


Gelukkig gaan we naar Florida, nu maar hopen op een verdraaid goede vlucht.

Daarom maar Comfort Class bijgeboekt.....
Hmm het Super goedkope gaat hiermee iets op de helling.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy