donderdag 29 juli 2010

Dag 3 : Publix en zwemmen en Pr1me outlet

Gisteravond gingen de hoofden knikken tegen tienen, en we zijn lekker gaan slapen. Vanochtend worden we om 6.30 wakker, dat is alweer een uur later dan gisteren, we besluiten onder het genot van een bakkie koffie met de laptops op het pooldeck te internetten.. Eerlijk gezegd surf ik als eerste naar het weblog, erg nieuwsgierig naar de reacties, die weer heel erg leuk zijn. Ik twijfel om niet toch een andere kluis code neem na het lezen van de reacties ;-)

Smorgens 
Nou zo zie je ons dan zitten, samen grinneken we wat af om de  leuke reacties.
Ik lees ook de andere blogs wat de anderen uitvreten , dat vind ik ook erg leuk om te doen. Dan rond 8:30 gaan we na elkaar douchen, Jasper heeft zijn eigen douche die is al vlot klaar. We willen naar de Publix, om verse broodjes en opsnit te halen voor deze ochtend.

Naar de Publix

We  besluiten ook wat lekkers te halen voor in de koelbox voor morgen. Morgen gaan we immers een speedboot huren en daarna overnachten we bij het Grand Plaza in St Pete Beach. De Publix is eigenlijk een luxe supermarkt waar wij ook heel graag komen.

Inside de Publix 5

Ook de afwas benodigdheden worden gescoord onder aanvoering van de deskundige blik van Jasper, dat heeft ie niet van mij.

Inside de Publix 4

Hij kiest vandaag Cuban Bread met verse Salami als opsnit, Mandy slaat ook nog eieren in, en ook nog Donuts voor morgen in de koelbox. Had ik al gezegd dat het helemaal te gek is hier ? Nou we voelen ons weer helemaal thuis, en zouden  hier heeel lang kunnen doorbrengen zonder moeite ;-)

Een 3 kwartier later rekenen we af en rijden naar de villa, deze zit op twee  minuten van deze Publix aan de 27. We pakken de spulletjes uit de auto, en Mandy bakt eitjes, en maakt de tafel klaar. Het ziet er weer heerlijk uit.

Ontbijt

Ik wil onze auto herkenbaar maken om de auto te herkennen op de mega parkeerplekken bij Malls, en de attractie parken. Na het eten lees ik in het handboek van Alamo hoofdstuk 21 over How to Pimp My Ride met stickers..  Er zijn 33 plekken waar je een sticker mag plakken, en 16 mogelijkheden over de manier hoe je dit doet. Ik kies voor plek 16 op het achterraam en kies mogelijkheid 13 door gewoon de sticker-folie te verwijderen en de sticker op de juiste plek te plakken. Ik hoop maar dat de juiste plek klopt, en ik geen gedonder krijg met de Alamo politie..

Sticker

We denken dat we deze auto wel kunnen herkennen op een parkeerplaats, er zullen niet veel Tahoe’s zo rond rijden. Nu de hele Pimp my Ride gelukt is, ga ik maar weer heerlijk aan ons zwembad liggen. Het is nu 11:30 en de warmte is al flink aanwezig, we gaan het wel weer redden denk ik.

Balletje 

Tussendoor speel ik nog een partijtje tafeltennis tegen Jasper, grr ik heb verloren morgen beter. We spelen drie potjes en het wordt gewoon 2-1 voor Jasper. Daarna gaan we samen weer naar het zwembad en we doen even een foto met ons drieen met de timer, hij is leuk. 12 seconden duren dan nog best lang als je de timer gebruikt.

Met ons drieen2 

We zijn blij met onze Florida verslaving, gelukkig  aan de reacties te zien zijn we niet de enige ;-) We besluiten dat we allemaal rond drie uur klaar zijn met niksen, want dan vertrekken we naar de Pr1me Outlets. Ik ga nog even Douchen lees nog wat en tegen 3 uur zijn we allemaal zover.

We springen in de gepimpte Chevy nu voorzien van de I amsterdam stikker, en we zijn er klaar voor. We laten ons brengen door Tomtom die hier vaker moet zijn geweest want we rijden er zo naar toe. Had ik al gezegd dat die Tahoe lekker rijdt ?  Nou dacht het wel hoor .. dacht het wel ;-))

Naar de Pr1me outlets

Even over halfvier komen we bij de Pr1me Outlets aan en ik zet Mandy af bij de guest relations om alvast een coupon book te halen met een coupon die we thuis hadden uitgeprint. Terwijl ik dit schrijf denk ik … wat verwarrend allemaal een coupon in leveren om een andere coupon te krijgen, tja het is wel zoals het werkt…  Wij doen gewoon mee met de Amerikanen. Jasper en ik vinden heel dichtbij een parkeer plek, en als we bij Mandy komen heeft ze het coupon book al in haar handen, en staat al buiten op ons te wachten. Zodra we de Pr1me door lopen weten we weer hoe leuk dit is…
Waarheen
 
Je kan allerlei kanten op als je bij de Prime outlets bent, maar wij gaan de goede kant op. We hebben niet echt een doel, alles is leuk… Jasper scoort een overhemd bij Tommy Hilfiger, Mandy vind twee leuke broeken bij Esprit levert hier een Coupon in en krijgt tien procent extra korting op de gehalveerde prijzen.

Pr1me7 

Ook bij Guess wordt een T-shirt gekocht door Jasper, die zijn zuur verdiende centen nu converteert in leuke dingen. Dat is een leuke leerschool !!
Maar hij geeft het makkelijk uit, ook wel weer leuk om te zien, ik doe er langer over.

Shoppen1

In deze winkel waar ik de naam van ben vergeten vind hij een overhemd.
En na hem gepast te hebben koopt hij deze ook. Het is niet eens zo druk bij de winkels, en we vermaken ons prima. De temperatuur is heel goed te doen, en daar klagen we al helemaal niet over.

Pr1me outlets  
 
We beginnen tegen 17:30 wel honger te krijgen dus  we besluiten om naar het Food Court toe te lopen. Onderweg naar het food court toe vraag ik wie wat wil eten, ik krijg van beide te horen dat ze dit daar beslissen, ze maken eerst een rondje.

Food Court Food Court inside

Eenmaal binnen is Jasper resoluut, ik neem Orange Chicken en Bourbon Chicken met Nassie zeg maar. Ik ga voor de Philly Cheesesteak, en Mandy neemt uiteindelijk het zelfde als Jasper. Het is weer heerlijk, en we zijn  even onder de 30 dollar kwijt met z’n drieen. 

PhillyPhilly Bourbon Chicken

We lopen nog in de Adidas winkel waar Mandy een soort cap koopt geen pet maar wel een klep, geen idee hoe het heet. Daarna loop ik eruit en zie naast het Nike pand een kerel met een Crocq staan waar je mee op de foto kan. Het beest is meer afwezig dan aanwezig, vind het eigenlijk wel zielig.

Croqs bij de Prime




Hij heeft wel veel bekijks en er zijn echt mensen die met het diertje op de foto gaan.

Wat mij betreft hoeft dit niet.

 


We lopen richting As Seen on TV, dit is een hele aparte winkel, we moeten er even naar binnen. Er staat van alles als je er binnen komt, voor alles waar nog geen probleem voor is heeft deze winkel al een oplossing. De meest gekke dingen kom je er tegen.  De Bottle dop is een hardloper Mike!!

As seen on TV He Mike heb jij deze al

En wat dacht je van de  Yoshi Blade, He Mike deze is helemaal geweldig…

The yoshi Blade

Best knap hoe je zo een winkel kunt vullen met zulke spullen, we vinden het altijd leuk om even te kijken. Het wordt tijd om naar huis te gaan want morgen begint de dag vroeg, we gaan een speedboot huren, en hopen dan ook dolfijnen te spotten. Na de boot gaan we naar het hotel en vrijdag in de namiddag rijden we weer terug naar Tuscan Hills. Ik weet niet of ik in het hotel het blog kan uploaden met het verslag van de dolfijnen tocht.

Ik voeg weer een foto verhaal toe, voor wie het leuk vind.


Wellicht tot morgen en anders vrijdagavond.

27 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal weer Rick. Ik zal snel mijn blog ook weer eens bijwerken, zo leuk voor later (maar ben nu zo lui). Veel plezier met de boot!!

    Ps op een zonnebedje weblogs lezen gaat beter met een iPad hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag weer,wij vonden die krokodil ook zo zielig..hou er helemaal niet van om zo met dieren om te gaan.
    Ben benieuwd naar de boottocht morgen,aangezien wij die ook op ons lijstje hebben staan
    Have fun!Ik mag zo gaan werken,de laaste dag gelukkig en dan lekker Vakantie!
    Groetjes,Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes weer, en fijn om te horen dat Alamo de Tahoe nog in de collectie heeft. Het is inderdaad een heerlijke wagen en je moet vooral de 'kickdown' van de automaat eens proberen dat is gewoon een verslaving. Ik moest dan ook om de 2 dagen tanken...

    Mooie villa trouwens en hebben jullie de hele dag zon bij de 'pool' ?

    Nog 7 weken en dan ga ik ook weer toeren in (hopelijk) een Tahoe, maar ben ook wel tevreden met een Escalade/Navigator ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben jaloers op die Philly Cheesesteaksandwich!!

    Ik lees jullie blog elke ochend, en herken zoveel dingen van jullie foto's.

    Fijne dag in Clearwater Beach vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verslag is zeer leuk om te lezen. Het met ons eerlijk gezegd stikjaloers. Maar het is jullie wel van harte gegund :)


    Het fotoverslag is weer al eens goed gelukt !!

    Veel plezier in Clearwater, hopelijk spot je er een school dolfijnen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, en nu is het uit met dat gelummel aan de pool. Vanaf morgen gaan we full speed ahead. Achter het stuur en gassen met die kar en die boot. We verwachten veel foto's met blauwe luchten en witte wolkjes en vooral kuddes dolfijnen. Zet hem op, jullie kunnen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jullie hebben echt een relax vakantie :-) heerlijk en dat shoppen kan ik me wel in vinden hihihihi...en ik ben het helemaal eens met de keuze van jullue jasper in de foodcourt...heeerlijk.....nou heel veel plezier morgen op jullie mini cruise ;-)
    have fun
    marij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker winkelen, leuke dag weer.
    Jullie gaan varen, hebben wij ook gedaan. Denk eraan goed insmeren, je verbrand wel heel snel op de bood. Veel plezier in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer he Rick, dat de Tahoe niet bij je bagage kan...
    Wat een schitterend uitzicht hebben jullie vanaf de pool! Totale privacy, zo te zien. Jullie zitten op Tuscan Hills heb ik begrepen, maar op ieder kaartje die ik bekijk staat Tuscan Ridge. Raadsel, of niet?
    Enne, zo'n pet met alleen een klep heet een sun visor. Have fun guys!
    groeten van ekkie50

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi,

    Graag verneem ik van jullie als jullie de speedboot hebben gehuurd of het de moeite waard was en dan zou het super zijn om een naam en adres te krijgen :-)
    http://jcd4everflorida2010.blogspot.com/
    Misschien tot volgende week :-) Ik weet dat als ik een I Love Amsterdam sticker zie dat jullie dit zijn hahahaha. Ik moet ook even zo iets bedenken.

    Gr

    JCD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat genieten jullie op deze vakantie.Geniet er van dit is voor Jasper ook leuk voor later om terug te kijken.Pa en ma een knuffel voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een heerlijke dag met Jammie Orange Chicken....ben wel benieuwd naar morgen.. veel plezier in de speedboot

    groetjes Kim(mie)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rick, lekker weertje gisteren avond he!!.
    Misschien komen we jullie wel tegen morgen, want ook wij hebben een boot gehuurd bij Frenchy's, ik weet nu hoe ik je ayto kan herkennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een DĆ©jĆ  vu krijgen we van jullie verhalen. Geweldig hoeveel plezier jullie uitstralen, ga zo door.

    Theo (Tokheim)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwwwwwwwwwwwwwww t ziet er weer slecht uit bij jullie :)), maar jullie slaan je er weer doorheen zie ik, hahaha, tis me een opgave he, maar een voortreffelijke uitvoering, krijg om de zoveel minuten een hongeraanval hier.....

    Morgen is D-Day hier, weet niet wanneer ik weer op internet kom, maar ik doe wel een inhaalslag als ik er weer ben, tis zo heerlijk jullie sunshine-state-route te volgen,

    dikke knuffff
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou wat een superblog heb je ervan gemaakt hoor, heel leuk. We kunnen echt volgen hoe jullie dag is geweest. Goed van je dat je telkens foto's maakt overal van. Schiet er bij ons nog wel eens bij in. Gisteren ook wezen shoppen hier en dan zijn we zo druk dat ik er helemaal geen foto's van heb. Ga er gelijk wat aan doen.
    Maar jullie hebben het in ieder geval net zo naar je zin als wij. Ga jullie zeker verder volgen
    Groetjes vanuit Sandy Ridge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nog nooit in Florida geweest maar als ik dit zo zie en lees wil ik niet meer wachten!

    Wat ik zo hartstikke leuk vind is dat fotoverslag op het eind, ,met van die lekkere muziek eronder!
    Ik hoop ooit ook eens zo'n blog te kunnen maken!
    Heel veel plezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Guys, wat een lekker dagje weer! Dat eten ziet er lekker uit en wat een vette kar hebben jullie! Geniet er lekker van! Ik moet nog drie daagjes werken, maar de tijd vliegt. Volgende week om deze tijd zitten we in het vliegtuig.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo luitjes, dit is nu wat je noemt "vakantie". Jullie hebben ons toch wel een beetje nieuwsgierig gemaakt naar een verblijf in zo'n prachtige villa met eigen pool. Vooral dat vrije uitzicht is mooi. Misschien ruilen we het Marriott de volgende keer wel in voor een villa .... Veel plezier op de speedboot en maak mooie foto's van de dolfijnen.

    Groetjes Marilingoesusa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey hallo luitjes,

    Nou nou dat ziet er allemaal lekker uit. Het eten, de auto, het zwembad. Heerlijk toch zo'n vakantie?

    Heb me voorgenomen om ook eens van dat lekkere Cuba bread te gaan kopen als we daar zijn,.

    Ben zeer benieuwd naar jullie speedboat tocht.

    Groet,

    Tiggergirl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Familie,

    Leuk om jullie te volgen in ons mooie Florida. Wij moeten nog ruim 8 maanden wachten voordat we kunnen gaan. Wij zitten hier te genieten van de regen in Oostenrijk ;-(.
    Veel plezier in Florida, en we blijven jullie volgen.
    Groeten
    Anthonie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Veel herkenbare dingen; Publix, lekker genieten met de laptop, shoppen ! En ook wij vinden die kleine krokodil echt helemaal niets daar, wat mij betreft gewoon verbieden ... Zo zielig ...

    Wij hebben vanmorgen helaas weinig dolfijnen gezien in Clearwater (beetje in de buurt), hopelijk jullie meer ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Moest even een kleine inhaalslag maken, maar ik ben weer helemaal up to speed.

    Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten zeg. Dit is zoals vakantie bedoeld is. Ga vooral zo door met genieten en laat ons lekker mee genieten met mooie verhalen, leuke fotofilmpjes en vrolijke muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Rick, Mandy en Jasper,
    wij misten afgelopen dagen je reacties op ons blog, dus wist dat de tijd was aangebroken dat jullie deze kant op zijn gekomen. Geweldig huis hebben jullie, helemaal top. Wij hopen dat jullie net zoveel geluk hebben vandaag met de boot en het spotten van de dolfijnen als wij dat hebben gehad. Geniet ervan er tot blogs en wie weet waar ook in Orlando/Kissimmee komende week.
    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het lukt me niet meer om tijdens de werkdag in de ochtend de blog(s) af te gaan, dus daarmee ben ik wat in vertraging.
    Jullie zijn goed op de pootjes terecht gekomen ! Lijkt me een toffe woning ook en 'k herken zovele dingen van ons verblijf eerder deze maand.
    Grappig.. die foto met jullie beiden bezig op de PC :) En ja, verslavend hƩ, de reacties lezen etc !
    Helaas kan ik momenteel niet alle foto's zien, misschien foutje op hun server of zo ?
    Groetjes en alvast prettig weekend !

    Fam Verkoelen-Roeland

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er weer uit als een gezellig dagje veel plezier morgen met hopelijk een hoop dolfijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke blog (die ik nog moet bijlezen omdat we zelf net terug zijn uit Italiƫ en DLRP)... Dat is genieten zeg, zoals jullie vakantie vieren, ben helemaal niet jaloers ;)
    Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy