maandag 21 juni 2010

21 Juni de vakantie komt dichterbij


Voor de zomervakantie moesten we nog een aantal dingen regelen, zoals de
Schiphol Taxi, de QuickQueue van Bushgardens. logo Ik begin met het boeken van de Schiphol Taxi dit gaat redelijk eenvoudig en is goed te doen qua prijs. We wonen in Amsterdam ,en laten ons altijd halen en brengen. Voor een retour zijn we 78,- euro kwijt dat valt mee . Even een belletje als we geland zijn, en we worden opgepikt zodra we de koffers hebben, en zijn dan in 20 minuten thuis. Hoewel ik hier nog niet aan wil denken, sterker nog we zijn nog niet eens vertrokken…

 

Voor de zomervakantie met Jasper, moet er wat actie zijn, en gaan we in Bush Gardens een aantal achtbanen nemen.  Speciaal voor deze dag boeken we de Quick Queue Passen. quick_queue Het lukt me om de iets voordeliger tickets te boeken, want we hoeven niet unlimited in de Sheikra of Montu. Eén attractie per keer is ons wel genoeg  de zomerprijs is 29,95 per ticket en zo kunnen we alle attracties in het park doen, of het nu druk is of niet. Mandy wil natuurlijk niet in die achtbanen… ik ook niet maar offer me op voor Jasper.  Mandy wil wel vroeg naar Lory landing dan zijn de vogels nog actief. De data voor de Bush Gardens snelle passen leggen we vast voor de 12e Augustus.

We hebben er ongelooflijk veel zin in, echter zijn ook wel eens mopper momenten.. De afgelopen week zijn er grote bedragen van één van onze Credit Cards afgeschreven. Gelukkig had ik het eerste bedrag van 630,- euro al als betwiste transactie opgeven aan Visa. Visa vond het toen nog niet nodig de kaart te blokkeren, echter in de dagen erna ging het innen van geld door.

Volgens Visa is het een inbraak in een database van een reisorganisatie omdat de afschrijvingen naar onderstaande posten gingen:
NORWEGIAN A 3287053104828 FORNEBU Norwegian Air Shuttle en …onder andere BILLIGFLUG.D6492681989458 BERLIN DEANWBGO_AVG
Er zijn dus geen goederen mee gekocht maar iets met reizen. Dus ik zal veel moeten vliegen de komende maanden..al weet ik niet waarheen lol. Gelukkig zijn de transacties vanmorgen al direct gecrediteerd, nu moet ik mijn kaart knippen en opsturen, als het goed is …heb ik binnen drie dagen mijn nieuwe kaart. Wat dat betreft was Visa razend snel met het blokkeren en opnieuw aanmaken van een nieuwe kaart waarvoor dank.

Gelukkig heb ik mijn Universal tickets met een andere  Creditcard kaart gekocht want deze tickets haal je op met de kaart waarmee ze betaald zijn….. bij de ingang .  Nu wachten we op onze nieuwe Creditcard, en gaan we kijken of de laatste 34 dagen een beetje vlot voorbij glijden….

10 opmerkingen:

  1. Dat is balen met je kaart. Hebben het ook een keer meegemaakt voor fl 7.000,00 wordt je niet vrolijk van. Maar ook hier alles keurig afgehandeld (mastercard) Het gaat voor jullie nu ook lekker opschieten. Je kunt al zeggen volgende maand gaan we! Lekker gevoel. Geniet nog even van de voorpret, alvorens de echte pret komt.

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kl*** van jullie kaart. Wel leuk dat het zo professioneel opgelost is.

    Ik zal jullie blog op de voet volgen ;)

    Tot de updates dus !!!

    Groetjes

    ( en bedankt voor altijd de leuke reacties op mijn blog ) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ellende met jullie creditcard, gelukkig is het allemaal opgelost. En nog meer geluk dat de reserveringen op een andere card geboekt zijn dan heb je daar ook geen problemen mee.
    Ben benieuwd naar jullie blog van de vakantie en naar alle reakties want jullie volgen ook altijd andere blogs en laten een reaktie achter.

    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet het afkloppen, maar wij hebben gelukkig nog nooit die ellende met onze CC gehad. Hopelijk houden we dat zo. Maar gelukkig is het bij jullie snel opgelost en is nog even tijd om de nieuwe kaarten te verzorgen.

    Nog veel plezier met de laatste voorpret. Volgende maand mag de nieuwe CC al weer hard aan de slag :-)


    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch apart, als ze zo maar in je portemonnee zitten. Maar dank zij de zonnige vooruitzichten komen jullie die laatste maand wel door. Zeker met een spiksplinternieuwe creditcard.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, dat is effe schrikken natuurlijk, maar gelukkig met een goede afloop!! Nu volop genieten en aftellen maar...het gaat nu toch echt snel!! Voor we het weten zijn we alweer de koffers aan het pakken!! Groetjes, Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat het met je Visacard goed is afgelopen. Maar de achtbanen in Busch Garden zijn geweldig hoor. Wij hebben er in ieder geval heerlijk van genoten. Het gaat voor jullie nu heerlijk opschieten zeg. Wij hebben toevallig vandaag ons digitale fotoalbum binnen gekregen. Dan is het weer heerlijk even genieten hoor.
    Groetjes Andre en Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer van je visa, maar beter nu dan in florida.
    ik zal je villa in het oog houden, het ziet er heel leuk uit.
    wish i was there

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag mede-USA-reizigers :)

    Tof dat je onze newbie-weblog site (...) gaat volgen. We proberen alvast ook onze pen hier neer te zetten en er een ketting aan te binden...

    Groetjes vanuit Dendermonde (België)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje dat is ook wat met jullie credit card. Maar goed dat je er nu achter komt.

    En de tijd glijdt zo voorbij hoor!! Voor je het weet zitten jullie er en kunnen wij heerlijk nagnieten met jullie blog.

    groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst.


Groetjes Rick & Mandy